Nu snurrar det fort

0kommentarer

Vilken intensivt galen helg...Kalas för underbaraste sonen. Bokat på ett lekland. Skjutsa fram och tillbaka. Knappt sovit något. Kroppen protesterar. Hinna med lite tivoli först. Och lite grillning. Och just ja,baka tårta. Tvättmaskin pajar...Rabiat ex..........Redan här känner jag: SYSTEM OVERLOADED!!!! Efter kalas skynda hem, pussa de små. In med stora bruden, och iväg till Stockholm. Känner hur det riktigt bränner i huvudet. Kan inte landa...det snurrar på för fort. Håller på att krocka!! Och den smällen hade vi nog inte överlevt. Framme i Stockholm känner jag att jag behöver ut. Jag vandrar och vandrar längs med gatorna. Tårarna rinner. Jag vill bara vara lycklig. Jobba. Ha fint hemma. Vara den underbara mamman jag kan vara. Söndag morgon får jag massage och går över 1 mil i det fina vädret. Sen bär det iväg till Top Modell Event. Såå kul att få dela denna dag med en överlycklig dotter.
På hemvägen kommer tankarna i fatt. Varför lyssnade jag inte på mig själv. Jag lät detta hända. Nu måste jag dra i handbromsen. Väl hemma väntar allt kaos igen. Stökigt. Konfontationer. Orkar inte mer............................
Men jag måste leva som jag lär. Ser på verkligheten. Hittar lösningarna. Gör om. Gör rätt. Nya beslut fattas.
Ny dag. Nya tag. Börjar morgon med vårens första löparrunda.

Kommentera

Publiceras ej